Week 4. - Reisverslag uit Nouméa, Nieuw Caledonië van Donna - WaarBenJij.nu Week 4. - Reisverslag uit Nouméa, Nieuw Caledonië van Donna - WaarBenJij.nu

Week 4.

Door: Donna

Blijf op de hoogte en volg Donna

31 Januari 2011 | Nieuw Caledonië, Nouméa

Deze week gingen de temperaturen weer omhoog, voel je vooral savonds als je wilt slapen.

Ben deze week wel veel op het strand geweest, daar was het tenminste lekker uit te houden, lekker zwemmen en snorkelen.

Woensdag ben ik naar het aquarium geweest, zo mooi om te zien wat voor vissen ze hebben, zoveel met mooie kleuren. Stonden ook borden bij met uitleg. Dus dat was erg interessant. Met lunch heb ik ook even de carpaccio ook even geproeft bij een tentje, nou die maken ze ook erg lekker hier.

Donderdag avond zijn we naar 'Poplight' geweest, een tent op het strand. Daar kwam DJ MAST, de beste mixer van Frankrijk. Hij speelde house enz af, maar we hadden er meer van verwacht. Als je ziet staan 'mixer' dan denk je, de DJ speelt een liedje af en na een paar sec/minuten mixt ie een ander nummer erdoor en springt ie zo over op dat nummer. Maar hij liet het nummer gewoon afspelen, dat kan me CD speler ook nog wel, dus het werd veel eentonig.

Ze promootte die avond PIPAUL een soort champagne met casis erin, zo leek het en zo proefde het. :P Alle dames kregen een glaasje bij binnenkomst. Dus even later haalde ik een flesje PIPAUL voor mn broer. Ik geef haar 5000F en krijg 500 terug. Ik zei tegen dat meisje ik geef jou 5000 betekend dat het flesje 4500 kost. 'Ja zegt ze' Dat is ongeveer 40 euro voor zo'n klein gek flesje. Nou ik stond versteld, en liep terug naar Danny om het te zeggen, die kon het ook niet geloven, dus wij gingen terug naar dat meisje, en die stuurde ons naar de baas en een gast die voor dat merk stond.

Na een tijdje gepraat te hebben, schijnt het dus '1 van de beste trendy coctail in de wereld te zijn' en wat er ingeschreven staat blijkt echt zilver te zijn blabla. Verder zowat niemand gezien met dat flesje omdat het zo godgeslagen duur is haha! Wisten wij ook niet van te voren, kregen ons geld niet terug, maar heb wel een gratis shirt van ze!:) Rond 2:00 waren we thuis, we hebben ondanks dat toch een leuke avond gehad!

  • 31 Januari 2011 - 08:05

    Kayl:

    Heee pop,
    je hebt dus ook weer je dans moves gezet! Goed hoor van je! Hahah, ik zat het te lezen en dacht mm lust ook wel een flesje maar wat een geld zeg! doe me dan maa een peachje ;) tot over 32 dagen!

    x0x0

  • 31 Januari 2011 - 09:25

    Lee:

    Hee chick !

    Wat een leuke visjes en mooie foto´s !
    Hmmmm lekker carpacciooooo ist anders dan hier??

    Ja wat een geld zeg voor zo'n drankje! Hoeveel % alcohol zat er wel ni in ? haha.

    Nou je hebt je weer zeer vermaakt! Op naar week 5 :D

    KUSSSS

  • 31 Januari 2011 - 10:06

    Ben:

    He meisie
    jezus wat een duur drankje maarja je moet zo maar denken ik ben op vakantie ha ha
    Mooie foto''s van het aquarium.
    lekker dat het weer warmer wordt
    het is hier maar koud.
    Nou Meisie doe de groetjes aan Danny en BOEFIE Mathis
    GROETJES
    Pa

  • 31 Januari 2011 - 10:38

    Sabrina!:

    Hee lieffie !
    Haha die muziek blijft dus maar gwn doordraaien ! Kunnen ze daar een beetje dansen? Of ben jy de beste hihi
    Wat eeen geld zeg :o jeetje voor een drankje!
    Niceee picture's van de vissen erg mooi!
    Nouu liefie we wachten weer op je volgende berichtje!
    Xxxxx je sabaaaaah!

  • 01 Februari 2011 - 07:13

    Donna :

    @LEE

    Jaa de carpaccio is wel hetzelfde, wat andere decoratie maar dat is logisch! Combinatie was goed =)

    Er zat 13,2 % alcohol in haha!

  • 02 Februari 2011 - 05:21

    Sidney:

    hee donna ik hoorde net op he nieuws dat ze in australie de zwaarste orkaan ooit verwachten krijgen jullie daar ook nog mee te maken of niet?

    xxxx sid

  • 02 Februari 2011 - 11:06

    Danielle (van Jaidy):

    Ik dacht meteen aan je toen ik hoorde van een orkaan. Gelukkig bleef hij nu uit de buurt...Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Groetjes Danielle en Jaidy

  • 02 Februari 2011 - 14:55

    Liesbeth:

    Hoi Donna,
    Je kaart is binnen! Neeeee hoor, we zijn helemaaaal niet jaloers op dat mooie weer (grrr). Voortaan toch maar champagne in de supermarkt kopen,zeker. Nog maar een paar weekjes en dan kun je hier weer wennen.
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Caledonië, Nouméa

Mijn vakantie in Nieuw Caledonie

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2011

Mijn terugreis naar Nederland

03 Maart 2011

Mijn laatste dagen in Noumea

28 Februari 2011

Week 8.

21 Februari 2011

Week 7.

13 Februari 2011

Week 6.
Donna

Actief sinds 15 Okt. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 22299

Voorgaande reizen:

28 November 2010 - 04 Maart 2011

Mijn vakantie in Nieuw Caledonie

Landen bezocht: